söndag 14 juni 2009

studentvecka med Hela familjen

nu är en otroligt häktisk stressig regnig och trång vecka över. De sista av familjen åkte för ett par timmar sedan, så nu är det bara jag och Emma, och tystnaden är häärlig!

Två nya tillskott i familjen har jag fått träffa, storebror Daniels lillkille Albin, 5 månader gammal, och storebror Mathias nyfödda lilltjej Kira, endast tre veckor gammal. Kan vara världens sötaste finaste små varelser. Men jag är helt partisk också.

Har verkligen varit kul att träffa allihop och vara tillsammans hela familjen - var många år sedan det hände sist. Men efter åtta dagar bli man trött på att aldrig kunna vara ensam, så skönt är det nu måste jag säga.

Imorgon bär det av till Karlstad med systrarna Emma och Sandra. Lite chill på stan o god lunch på vero väntar bland annat. Önskar mig också lite solsken. Bara lite grann så är jag nöjd.

Nu ikväll skall jag o Ems hyra film, Benjamin Buttons Otroliga liv tror jag visst det blir. Hoppas den är lika bra som man har hört...

Men nu är jag så trött så varken händer eller huvud hänger med.

Inga kommentarer: