lördag 6 juni 2009

jobb jobb jobb

har precis kommit hem från jobbet, är såå trött. Just nu arbetar jag 6 dagar i veckan. Bara 4 timmar per dag, men blir ändå otroligt trött, man kan inte ju inte riktigt slappna av utan väntar hela tiden på att gå o jobba. Men det är bra, jag trivs med den sortens arbete måste jag säga. Och skönt, för äntligen har jag fått klart för mig hur och när jag kan vara ledig i sommar, så det känns bra att äntligen kunna planera lite o så.

Snart kommer mor och barnen, de skall vara här hela veckan och planera o greja inför Emmas student. Kul är också att mina äldre syskon kommer till studenten - Daniel med familj, Mathias med familj (får träffa lilla underbara Kira för första gången!) och Sofia kommer upp. Var längesen vi samlades allihopa tillsammans, så det ser jag verkligen fram emot!

Nu sitter jag och väntar på samtal från Emma som skall ringa från Tunisien, och sedan blir det promenad med Erica!

Vet att jag måste låta schitzo om man läser min blogg - ena dagen är jag heldeppad o nästa kan jag njuta av livet. Och det är väl lite sådan jag är. Jag påverkas lätt av det som händer runt omkring mig, och mitt humör ändras fort. That's just me.

Men just nu känns det bra, kommer ha huset fullt hela veckan, så ensam är nog det sista jag kommer att känna mig!

1 kommentar:

Natalie sa...

Åh vad roligt att ni kommer kunna träffas allihopa!!! Värt!
Kan tänka mig att det inte blir så ofta när tillochmed vi (4!!) har problem med det ;)
Njut!
KRAMAR