söndag 28 juni 2009

the end - for now

Idag slutar jag att blogga.
Var väldigt länge sen sist, o har inte tänkt på eller saknat det särskilt mycket heller.
Så idag är sista inlägget. For now iallafall. Kanske tar jag upp det någongång i framtiden. Nån gång när jag har ett intressant liv som bara väntar på att få berättas. Jag trivs med mitt liv nu, missförstå mig inte. Bloggen får helt enkelt läggas på hyllan ett tag.



Just nu: bor jag i Åmål
jobbar jag på en restaurang
har jag varit tillsammans med min finaste underbaraste S i 1 år 5 månader och 1 dag
är lillsyrran E i Libanon
är Kira och Albin fortfarande nyfödda
är det strålande solsken, cirkus 30 grader varmt och underbart härligt att
vara utomhus
älskar jag Jesus högst av allt!
väntar jag besked om både skola jobb och lägenhet i Jönköping
...



Ska bli kul att se hur livet ser ut nästa gång jag skriver.

1 kommentar:

Natalie sa...

Kanske är läge att ta tag i bloggandet igen Sara. Ny stad, ny sysselsättning, nya vänner, nytt boende, ny församling, närmare S. Vad sägs?!